Kategorie

1. Registrace a všeobecná ustanovení

Každému zákazníkovi našeho e-shopu vznikne registrací vlastní účet, ve kterém může sledovat průběh a historii svých objednávek. Registrovaným zákazníkům také pravidelně zasíláme novinky z našeho e-shopu a upoutávky na probíhající akce. Další výhodou je možnost zúčastnit se zajímavých soutěží, které budou pro naše zákazníky pořádány.

 

Tyto obchodní podmínky platí pro objednávky zboží prostřednictvím: internetového obchodu – www.renbut.cz. Přijetím objednávky uzavíráme s kupujícím Kupní smlouvu, která se řídí těmito Obchodními podmínkami. Kupující předáním objednávky tyto podmínky uznává a bere je na vědomí. Tyto podmínky platí pro všechny obchodní případy, není-li písemně dohodnuto jinak.

 

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku v případě, že zboží již není skladem. Provozujeme několik internetových obchodů a stav zboží skladem nemusí být aktuální.  Pokud tato skutečnost nastane, budete  o tomto informováni.
V případě, že nedojde k úhradě zboží do 7 pracovních dnů, objednávka se ruší.

 

2. Jak objednat zboží

Nejjednodušším způsobem, jak si Vámi zvolené zboží objednat, je vložení do košíku a následné vyplnění údajů potřebných pro vyřízení Vaší objednávky.  

 

3. Způsoby platby

Bankovním převodem

Platba je prováděna předem na bankovní účet. Pro platbu bankovním převodem obdržíte potřebné podklady na Váš e-mail.

 

4. Způsob dopravy a doba dodání

Zboží je předáno dopravci v průběhu 1-5 pracovních dní od data připsání platby na náš účet. Stane-li se, že nebudeme schopni tento termín dodržet, budete kontaktováni a domluvíme se s Vámi na dalším postupu. ( v úvahu připadá prodloužení dodací lhůty, stornování objednávky či jiná individuální řešení).

 

Zboží Vám zašleme prostřednictvím Doporučené zásilky, balíku České pošty.

 

 

5. Cena poštovného a balného

Při nákupu do 1200,- Kč je výše poštovného a balného dle tarifu ČP Kč

Přesáhne-li nákup částku 1200,- Kč je poštovné a balné ZDARMA.

Uvedené ceny platí pro zasílání v rámci ČR.

 

 

6. Možnost výměny či vrácení zboží

 Zboží zakoupené v našem internetovém obchodě lze vrátit do 14-ti dnů bez udání důvodů. Právo na odstoupení od smlouvy plyne ze zákona č. 367/2000 Sb. Proto nemusíte mít obavy, že Vám nebude například vyhovovat velikost či barva a podobně. Nebudete-li se zbožím spokojeni, zašlete nám ho zpět. Cena poštovného je v tomto případě hrazena zákazníkem. Pokud se takto rozhodnete, postupujte následovně:

 

  • vytvořte si kopii dokladu o zaplacení
  • v případě výměny zboží vytvořte krátkou zprávu, za jaké zboží (velikost, barvu) si přejete objednaný produkt vyměnit
  • v případě vrácení zboží vytvořte krátkou zprávu, jakým způsobem si přejete peníze za Váš nákup vrátit. Zda převodem na účet (uveďte číslo účtu), nebo složenkou na Vaši adresu.
  • zboží, zprávu pro nás, originál doklad o koupi a veškeré ostatní doklady, které byly se zbožím dodány, nám zašlete zpět na adresu:


Daniela Kopecká

K Chmelnici 5

130 00 Praha 3
Zboží nezasílejte na dobírku!

 

Upozornění:

Při uplatnění možnosti vrácení zboží musí být splněny tyto podmínky:

  • zboží musí být vráceno v původním neporušeném obalu
  • nesmí nést žádné známky použití či poškození (musí být schopné dalšího prodeje)
  • zboží musí být kompletní, jak Vám bylo od nás dodáno (včetně visaček)
  • také nesmí chybět originální doklad o koupi, případně ostatní doklady, které byly se zbožím dodány


Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží budou peníze za zboží zaslány  převodem na Vámi sdělený účet , a to nejpozději do 30 dnů od doručení.

Nebudou-li tyto podmínky dodrženy, nebudeme moci Vaše odstoupení od smlouvy akceptovat a zboží bude zasláno zpět na náklady kupujícího.

 

7. Záruka a reklamace zboží

 Na všechny výrobky u nás zakoupené se vztahuje standardní záruční doba 24 měsíců. Doklad o koupi zboží plní funkci záručního listu. Doporučujeme tedy tento doklad pečlivě uschovat.
Bez něj nemůže být žádná reklamace uplatněna.

Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní ode dne, kdy od Vás zboží obdržíme.

Zboží, u kterého chcete reklamaci uplatnit nám zašlete na naši adresu:

 

Daniela Kopecká

K Chmelnici 5

130 00 Praha 3

Co vše je potřeba poslat?

 

Zašlete nám reklamované zboží s originál dokladem o koupi a také krátký popis závady s Vaším podpisem.

 

Na co se reklamace nevztahuje?

 

Reklamace nelze uplatnit na škody způsobené neodborným používáním zboží, mechanickým poškozením či jeho opotřebením v důsledku užívání.

 

8. Ochrana osobních údajů

 Tento internetový obchod  nakládá s Vašimi osobními údaji v souladu se zákonem č.101/2000Sb o ochraně osobních údajů. Veškeré poskytnuté osobní údaje jsou použity pouze pro účely tohoto eshopu a nejsou poskytovány třetím stranám  vyjma  dopravce zboží. Registrací zákazník souhlasí se shromažďováním  svých osobních údajů. Zákazník může využít svého práva a požádat o zrušení své registrace a vymazání svých údajů z evidence eshopu.


Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0,00 Kč
Celkem 0,00 Kč

Košík K pokladně